onsdag 12 december 2007

Kopieringskatter

Jag har, som ni säkert kommer ihåg, tidigare skrivit om hur festliga namn spelarna i NBA besitter (ni som inte kommer ihåg har en favorit i repris HÄR). Nu idag upptäckte jag dock att någon liten amerikansk skittidning på den norra västkusten helt och hållet tagit min grej och gjort den till sin egen. Kudos går dock till att de letat upp en hel del festliga namn som inte var med på min tidagare lista varvid jag väldigt ödmjukt länkar till skittidningen och dess artikel HÄR.

Annars har som bekant inte hänt så mycket här på sistone på grund av en rad orsaker, bland annat internettrubbel och allmän lättja. Tanken är dock att vi ska skärpa oss men vi får se hur det går. Tills vidare tycker jag ni ska kolla in Wifebeater Love och deras utomordentliga julkalender (jag önskar att jag kommit på något liknande i tid, damn it)

Inga kommentarer: