torsdag 11 september 2008

På HDB-fronten intet nytt

I och för sig inte på NBA-fronten heller.

Dock har det varit kvalfyllda tider där både svenska herrar och damer går som tåget i respektive EM-kval (läs mer på Stefans blogg som ni hittar på vk.se eller bland länkarna till höger). Och redan nu på onsdag spelar de svenska herrarna mot Georgien här i Umeå. Haffa en biljett på Cometernas kansli medan det finns några! Good times för oss basketlovers i björkarnas stad.

Dock är jag inte bara en basketlover utan numera även aspirerande konstnär, och som sådan har jag representationsmiddag samma kväll. Knivigt läge alltså men jag ska försöka klämma in båda två så gott det går. Om inte annat, Heja Sverige!

Annars så filas det på både Fantasi-ligor och NBA Season 08/09-previews så snart ska nog bloggen vara på gång på allvar igen. Intresserade fantasi-managers kan lämna en rad eller två med någon slags kontaktmöjlighet så hör jag, the commish, av mig s.f.s.m.

Väl mött!

Inga kommentarer: